A POSTÁZÁSÓL:

2025/06/11. - írta: Jótékony Misszió

 

  1. Felveszed velünk a kapcsolatot és jelzed, hogy postázva szeretnéd a terméket! Ha nem postázva szeretnéd, akkor át tudod venni személyesen - Személyes átvétel címen a 11. kerületen a 7-es busz végállomásánál.

  2. Megállapodunk, hogy sima postával, elsőbbségivel, vagy ajánlottan szeretnéd, hogy feladjuk.
    (kizárólag ajánlottan vállalunk garanciát a kézbesítésre, egyébként reklamációt nem fogadunk el!)

    - Sima posta: 500 Ft          - Ajánlottként: 1590 Ft
    - Elsőbbségi:  690 Ft          - Elsőbbségi + Ajánlott:  1990 Ft

  3. Utánvétes postázása nem áll módunkban.
    (Amikor a postásnak fizeted) 

    Egyrészről azért, mert ezek többnyire jótékonysági céllal indulnak tehát nincs "előre pénz" a feladás költségére is, másrészt sokkal inkább nincs pénz arra, hogy ha valamiért nem veszed át (lehet ez postai hiba is), akkor elment a termék, visszajött (sok esetben már nem értékesíthető állapotban) és a posta költség oda-vissza is minket terhel. Ez egy jótékonysági gyűjtés keretében mínuszt termel. Erre nincs keretünk. 

    Fizetési = adományozási lehetőség:
    - Utalás számlára 
    - Befizetés számlára (ehhez nem kell, hogy bankszámlád legyen)
    - Postai befizetés (ehhez sem kell, hogy bankszámlád legyen)
    - Postázás helyett: személyesen a beszélgetés során megadott címeken.

  4. Lehetséges a postától eltérő más kézbesítési lehetőség is. Ezt kérlek előre jelezd, ilyen esetekben jellemzően ritkábban megyünk a postától eltérő csomagokat feladni és ezek költsége általában jóval drágább a szokványos postai szolgáltatásnál. 

  5. Ha megállapodtunk a postázás menetében, és költségében, mindenképpen írd le a beszélgetés folyamán a postaládán, vagy a célhelyen található pontos nevet, a pontos címet, (ha nem lakóház, hanem munkahely akkor annak a nevét is!

  6. Utalás vagy befizetés esetén a következőket írd a közleménybe: 
    - Neved
    - Termék neve (kódja)
    - Termék(ek) darabszáma
    - Címzett neve (ha eltér a tiédtől, és nem a tiéd van a postaládán)
    - Pontos cím, városnévvel, irányítószámmal, utca, házszám, emelet, ajtó !!! PÉLDA:  
    "Nagy Péter: LadaNyakpánt, 2db, ( Ha más a címzett: Kiss Tamás) 1252 Buddapest, Rövid u. 1/c 2em/3"

  7. Postázás általában heti 1 alkalommal történik, de türelmedet kérjük, mert van amikor ez nem valósul meg, ezért a postázási időben 2 hetet jelölünk meg tehát, 10 munkanapon belül kerül (legkésőbb) postára a termék. Ez fontos!

  8. Panasz esetén minket keress meg, ne a fórumokat írd tele, mert attól nem leszel hamarabb a termékednél, csak hátráltatod a megoldást.  Irj privát üzenetet vagy jelezd a jotekonymisszio@gmail.com címre neved, cimed és a termék tipusa és a darabszám megjelölésével. 

    Általános hibák amiért nem érkeznek meg a levelek:
    - Postai kézbesítési hiba (A levelek 5-8 százaléka soha nem érkezik meg sima posta esetén)
    - Elírják a címet üzenetben, így a rossz cím kerül a borítékra. 
    - Elutalják az összeget, de az nem utalódik el, a bank csak zárolja az összeget, de nem érkezik meg.
    - Megérkezik a levél, de kivette a szomszéd, a rokon, a kutya és nem találod meg. 
    - Én rontok el valamit, és ezért nem kapod meg (ezért küldök fotót a csomagolást követően, hogy ellenőrizd, így ha valami hibát vétek, tudsz szólni, ha nem szólsz, nem vállalok garanciát) 

    A FIZETÉSI VAGY UTALÁSI ADATOKAT KÉRD PRIVÁT ÜZENETBEN!
Címkék: postazas
komment
süti beállítások módosítása