- Felveszed velünk a kapcsolatot és jelzed, hogy postázva szeretnéd a terméket! Ha nem postázva szeretnéd, akkor át tudod venni személyesen - Személyes átvétel címen a 11. kerületen a 7-es busz végállomásánál.
- Megállapodunk, hogy sima postával, elsőbbségivel, vagy ajánlottan szeretnéd, hogy feladjuk.
(kizárólag ajánlottan vállalunk garanciát a kézbesítésre, egyébként reklamációt nem fogadunk el!)
- Sima posta: 500 Ft - Ajánlottként: 1590 Ft
- Elsőbbségi: 690 Ft - Elsőbbségi + Ajánlott: 1990 Ft - Utánvétes postázása nem áll módunkban.
(Amikor a postásnak fizeted)
Egyrészről azért, mert ezek többnyire jótékonysági céllal indulnak tehát nincs "előre pénz" a feladás költségére is, másrészt sokkal inkább nincs pénz arra, hogy ha valamiért nem veszed át (lehet ez postai hiba is), akkor elment a termék, visszajött (sok esetben már nem értékesíthető állapotban) és a posta költség oda-vissza is minket terhel. Ez egy jótékonysági gyűjtés keretében mínuszt termel. Erre nincs keretünk.
Fizetési = adományozási lehetőség:
- Utalás számlára
- Befizetés számlára (ehhez nem kell, hogy bankszámlád legyen)
- Postai befizetés (ehhez sem kell, hogy bankszámlád legyen)
- Postázás helyett: személyesen a beszélgetés során megadott címeken. - Lehetséges a postától eltérő más kézbesítési lehetőség is. Ezt kérlek előre jelezd, ilyen esetekben jellemzően ritkábban megyünk a postától eltérő csomagokat feladni és ezek költsége általában jóval drágább a szokványos postai szolgáltatásnál.
- Ha megállapodtunk a postázás menetében, és költségében, mindenképpen írd le a beszélgetés folyamán a postaládán, vagy a célhelyen található pontos nevet, a pontos címet, (ha nem lakóház, hanem munkahely akkor annak a nevét is!
- Utalás vagy befizetés esetén a következőket írd a közleménybe:
- Neved
- Termék neve (kódja)
- Termék(ek) darabszáma
- Címzett neve (ha eltér a tiédtől, és nem a tiéd van a postaládán)
- Pontos cím, városnévvel, irányítószámmal, utca, házszám, emelet, ajtó !!! PÉLDA:
"Nagy Péter: LadaNyakpánt, 2db, ( Ha más a címzett: Kiss Tamás) 1252 Buddapest, Rövid u. 1/c 2em/3" - Postázás általában heti 1 alkalommal történik, de türelmedet kérjük, mert van amikor ez nem valósul meg, ezért a postázási időben 2 hetet jelölünk meg tehát, 10 munkanapon belül kerül (legkésőbb) postára a termék. Ez fontos!
- Panasz esetén minket keress meg, ne a fórumokat írd tele, mert attól nem leszel hamarabb a termékednél, csak hátráltatod a megoldást. Irj privát üzenetet vagy jelezd a jotekonymisszio@gmail.com címre neved, cimed és a termék tipusa és a darabszám megjelölésével.
Általános hibák amiért nem érkeznek meg a levelek:
- Postai kézbesítési hiba (A levelek 5-8 százaléka soha nem érkezik meg sima posta esetén)
- Elírják a címet üzenetben, így a rossz cím kerül a borítékra.
- Elutalják az összeget, de az nem utalódik el, a bank csak zárolja az összeget, de nem érkezik meg.
- Megérkezik a levél, de kivette a szomszéd, a rokon, a kutya és nem találod meg.
- Én rontok el valamit, és ezért nem kapod meg (ezért küldök fotót a csomagolást követően, hogy ellenőrizd, így ha valami hibát vétek, tudsz szólni, ha nem szólsz, nem vállalok garanciát)
A FIZETÉSI VAGY UTALÁSI ADATOKAT KÉRD PRIVÁT ÜZENETBEN!